U hebt niets in uw winkelwagen.

Canis Alpha webshop
Onze gouden standaard

vlees kwaliteit

Tuurlijk, vlees is ook goedkoop...
   ... maar dat is het dan ook

Eerlijkheid was gisteren - marketing is vandaag of hoe hondenvoer wordt gemaakt van afval.

Hondenvoer adverteert als een gek:
Je leest zulke heerlijk klinkende dingen als b.v

- hoge kwaliteit
– geen slachtafval
– geen ongezonde dierlijke bijproducten
– hoog aandeel vlees van hoge kwaliteit
- inheemse fokkerij
– soortspecifieke houding
– Vlees van regionale boerderijen
– Vlees van gecontroleerde oorsprong
– geschikt voor menselijke consumptie
- voedingswaarde

Wij begrijpen alleen maar bla bla bla bla bla bla

Shit verandert zo makkelijk in goud... Lees het volledige rapport en waarom we het hier niet krijgen: klik hier

Let ook op de CanisAlpha-belofte.

>> Meer informatie: klik hier

De CanisAlpha-belofte


Papier staat erom bekend geduldig te zijn, net als websites.

Beschrijvingen, ingrediënten, grondstoffen, herkomst van vlees en nog veel meer. Ook op online sites wordt veel fantasie gebruikt en ook de hiaten in de aangifte worden veelvuldig gebruikt.

Ook wij krijgen vaak de vraag: Klopt alles wat u over uw producten schrijft?

Deze vraag kunnen we maar al te goed begrijpen als we geconfronteerd worden met wat er op websites staat.

Daarom doen wij mee CanisAlpha® een stap verder.
Het CanisAlpha® statement.
Waar anderen alleen maar beweren, staan ​​wij met onze naam.

De CanisAlpha® Verklaring - onze persoonlijke belofte - voor uw veiligheid - met een zuiver geweten.

Op deze manier zorgen we ervoor dat alle informatie die we verstrekken overeenkomt met CanisAlpha® Leef Codex na: waarheid, duidelijkheid, eerlijkheid. Voor uw veiligheid, maar vooral en voor uw welzijn en uw gezondheid onze honden!

En we doen er alles aan om dat zo te houden. Dit is ook waar wij met onze naam voor staan.

de CanisAlpha® Principe: Uit liefde voor honden geven wij u onze belofte

Waarheid:

De voering bevat alleen wat erop staat - wat er niet op staat, zit er dus niet in.

Helderheid:

Geen voedselkomedie, geen mooie termen of andere marketingtrucs.

Eerlijkheid:

Gezondheid is het doel en onze zorg, dus we pakken ook delicate/hot/ongebruikelijke/niet alledaagse onderwerpen aan. Dat maakt ons misschien niet populairder, maar voor het welzijn van de honden is geen pad ons te moeilijk.

En nog een laatste toevoeging:

als je de video Als je het nog niet hebt gezien, moet je het nu zeker eens gaan bekijken. Moge uw hond net zo actief blijven als onze Karen, die 16 was toen de video werd opgenomen.

Wij wensen hetzelfde voor uw hond!

CanisAlpha® HET origineel – omdat uw hond het waard is. Veel meer dan alleen hondenvoer!


Loading ...
Even geduld aub …